Ste nepremičninski agent ali predstavnik nepremičninske agencije? Kliknite tukaj in preverite prilagojene storitve za vas!

POSTANIMO PARTNERJIPOSTANIMO PARTNERJI
0
0,00  0 items

No products in the cart.

Ste nepremičninski agent ali predstavnik nepremičninske agencije? Kliknite tukaj in preverite prilagojene storitve za vas!

Avtor:
Matej Faganeli
Datum objave:
6. 11. 2023

Moč Google oglasov za nepremičnine

V konkurenčnem okolju nepremičnin, agencije nenehno iščejo prednosti, da bi prehitele konkurente ter pritegnile pozornost kupcev in prodajalcev stanovanj. Spoznajte Google Ads, močno marketinško orožje, ki je pripravljeno ciljati in pritegniti potencialne stranke z natančnostjo brez primere. Ker se večina spletnih iskanj opravi prek Googla, lahko strateška Google Ads kampanja pomeni razliko med oglasom, ki miruje, in oglasom, ki se proda. Poglejmo, kako lahko nepremičninski strokovnjaki izkoristijo Google oglase za učinkovito doseganje ciljnega občinstva.

Ciljanje pravega občinstva

Temelj vsake uspešne Google Ads kampanje je natančna določitev in pritegnitev občinstva, ki se bo najverjetneje odzvalo na vaše sporočilo. Na področju nepremičnin to pomeni posameznike, ki aktivno iščejo stanovanja ali razmišljajo o tem, da bi dali svojo nepremičnino na trg. S celovito raziskavo ključnih besed lahko svoje kampanje prilagodite tako, da se s temi uporabniki srečate točno v trenutku njihovega iskanja. Z usmerjanjem na besedne zveze, kot so "prostorne družinske hiše v Mariboru", lahko na primer zagotovite, da bodo vaši oglasi naleteli na pravi demografski odziv.

Uporabite Googlova orodja za ciljanje občinstva, da še bolj izboljšate doseg svojih oglasov. Demografske filtre, interesne kategorije in celo predhodne interakcije z vašo spletno stranjo lahko uporabite za segmentacijo svojega občinstva za prilagojena sporočila. Oglasne kampanje za prve kupce stanovanj lahko na primer prilagodite z izobraževalnim oglasom o postopku nakupa, medtem ko za izkušene vlagatelje pripravite bolj preproste in prepričljive oglasne vsebine.

Izkoriščanje lokalnih iskanj

Pregovor "lokacija, lokacija, lokacija" velja tako za trženje nepremičnin kot za vrednost nepremičnin. Večina kupcev stanovanj začne svojo pot z lokalnim iskanjem, zato so Google oglasi neprecenljivo sredstvo za agencije, da bi bile opažene na določenih geografskih območjih. Ciljno usmerjena strategija oglaševanja z uporabo lokalnih ključnih besed, kot sta "najboljši nepremičninski posrednik v Ljubljani" ali "hiše za prodajo v Portorožu", lahko vašo agencijo katapultira na vrh rezultatov iskanja in na vaše spletno mesto pripelje takojšen in ustrezen promet.

Če želite zajeti lokalni trg, uporabite funkcije Google Ads oglasov, kot sta location targeting in local ad extensions. Ta orodja zagotavljajo, da se vaši oglasi prikažejo uporabnikom na določenih območjih storitev, v kombinaciji z vsebino oglasov, ki upošteva značilnosti lokalnega trga, pa lahko izboljšate oceno ustreznosti pri Googlu, kar vodi do boljših umestitev oglasov in učinkovitejše porabe.

Prikaz nepremičninskih oglasov

Nepremičnine so več kot le zgradbe; so potencialni domovi, naložbe in prizorišče prihodnjih spominov. Google oglasi zagotavljajo platformo za poudarjanje edinstvenih lastnosti vaših ponudb, ki neposredno nagovarjajo tiste, ki so na lovu za svojim naslednjim nakupom. Ustvarite oglasne skupine, osredotočene na določene vrste nepremičnin - naj bodo to mestni lofti ali podeželski domovi - in tako pritegnite zainteresirane kupce. Uporabite Googlove vizualne oglasne formate ter tako ponudite vpogled v življenjski slog, ki ga ponujajo vaše nepremičnine.

Če želite še izboljšati vidnost svojih oglasov, uporabite razširitve za prikaz ključnih informacij, kot so naslov, cenovni razpon in edinstvene prodajne točke. S tem ne obogatite le svojih oglasov, temveč potencialnim kupcem na prvi pogled ponudite podrobnosti, ki jih potrebujejo, kar poveča verjetnost, da bodo prišli na vašo spletno stran.

Spremljanje donosnosti in prilagajanje strategij

Google Ads se z Google Analytucs 4 odlikujejo po zanesljivih možnostih sledenja in analitike. Če natančno spremljate, kateri oglasi in ključne besede spreminjajo potencialne stranke v stranke, lahko učinkoviteje dodelite proračun in izboljšate svoje kampanje za optimalno učinkovitost. Spremljajte metrike, kot Click-Through Rate (CTR), Conversion Rate (CVR) in Cost Per Acquisition (CPA), da ugotovite, kateri vidiki vaše kampanje prinašajo največjo vrednost.

Prilagajanje strategij v realnem času na podlagi podatkov o uspešnosti je ključnega pomena. Če so nekatere ključne besede ali oglasi neuspešni, spremenite strategijo. Morda skupina oglasov "luksuzna stanovanja v središču Celja" prinaša nižjo donosnost, kot je bilo pričakovano - če se osredotočite na "cenovno dostopna stanovanja Celje", bo to morda bolje ustrezalo povpraševanju na trgu.

Izkoriščanje visokih namenov

Iskanja v Googlu pogosto pomenijo visoko namero za ukrepanje, zlasti na področju nepremičnin. Zato so Google oglasi še posebej uporabni za pritegnitev pozornosti tistih, ki so se pripravljeni preseliti. Svoje oglaševalske kampanje oblikujte tako, da zajamete fraze, ki kažejo na takojšnjo potrebo, na primer "nujne storitve cenitve stanovanj" ali "pripravljeni za selitev v dom na Gorenjskem", ki lahko v vašo smer usmerijo resna povpraševanja.

Pri strukturiranju kampanj upoštevajte pot stranke. Pot do nakupa na področju nepremičnin je lahko zapletena, zato poskrbite, da bodo vaši oglasi in pristajalne strani nagovarjali potencialne stranke v različnih fazah - ne glede na to, ali so v začetni fazi raziskovanja ali pa so pripravljene podpisati pogodbo.

Ponovno vključevanje preteklih obiskovalcev

Postopek odločanja o nepremičninah je lahko dolgotrajen in se ne vsak obiskovalec spletne strani spremeni v stranko že ob prvem obisku. Tu se izkažejo možnosti retargetinga (ponovnega ciljanja) z Google oglasi. Z usmerjanjem na posameznike, ki so se že ukvarjali z vašo spletno stranjo, vendar se še niso odločili, lahko ponovno vzbudite njihovo zanimanje. Zelo učinkoviti so lahko prilagojeni oglasi, ki jih spomnijo na oglede oglasov ali jim zagotovijo dodatne informacije o njihovih interesnih področjih.

Pripravite kampanje ponovnega trženja, ki se ujemajo s prejšnjimi interakcijami uporabnika. Če je uporabnik nekaj časa preživel na strani za novogradnje, ga lahko s ponovnim ciljanim obveščanjem o posodobitvah teh nepremičnin ali podobnih ponudb ponovno pritegnete k ogledu.

Google Ads ni le platforma za oglaševanje, temveč celovit ekosistem, ki je zasnovan za privabljanje, vključevanje in pretvorbo sodobnih kupcev ali prodajalcev stanovanj. Z ustvarjanjem ciljno usmerjenih kampanj, ki neposredno nagovarjajo namero uporabnika, lahko nepremičninske agencije pridobijo večji tržni delež in iskanja spremenijo v prodajo. Naš 3 mesečni program za rast nepremičninskih agencij in agentov je oblikovan tako, da s strokovnim znanjem Google oglaševanja partnerjem priskrbi večje število novih strank. Vabimo vas, da se z rezervacijo predstavitvenega sestanka preko te povezave z nami podate na to pot in izkusite preobrazbeni učinek ciljno usmerjenega oglaševanja.

Preberite še

26. 5. 2024
Iščemo Specialista za digitalni marketing (m/ž) - si to prav ti?

Smo FM Digital, mlada in hitro rastoča marketinška agencija iz Slovenije. Naš cilj je ponujati vrhunske digitalne rešitve našim naročnikom, zato iščemo izjemno osebo, ki bo z nami soustvarjala prihodnost. Če si mlad/a, zagnan/a, samoiniciativen/na in uživaš v dinamičnem svetu digitalnega marketinga, beri naprej! Iščemo: Specialista za digitalni marketing (m/ž) Lokacija: Hibridno (delo od doma […]

PREBERI VEČ
12. 1. 2024
Optimizacija oglasov nepremičnin za najboljšo spletno izpostavljenost

Za nepremičninske agencije je dandanes spletna predstavitev oglasov nepremičnin ključnega pomena za privabljanje potencialnih kupcev in prodajalcev. Učinkovita optimizacija teh ponudb lahko bistveno poveča njihovo prepoznavnost in privlačnost. V tem prispevku se poglobite v nianse ustvarjanja opisov nepremičnin, optimiziranih za SEO, učinkovite uporabe oznak slik in še več, da zagotovite, da bodo vaši oglasi izstopali […]

PREBERI VEČ
30. 12. 2023
E-mail marketing prinaša 4200% donose? Spoznajte kako!

Na hitrem nepremičninskem trgu je e-poštno trženje postalo izjemno orodje za agente, ki želijo skrbeti za pridobivanje potencialnih strank, krepiti trdne odnose in skleniti več poslov. Email marketing, ki po personalizaciji in stroškovni učinkovitosti daleč presega druge trženjske kanale, omogoča neposredno komunikacijo s potencialnimi in obstoječimi strankami. V tem prispevku je raziskana neverjetna donosnost, ki […]

PREBERI VEČ
PREGLEJ VSE PRISPEVKE

Ste pripravljeni, da se pridružite najboljšim v digitalnem marketingu?

POSTANIMO PARTNERJIPOSTANIMO PARTNERJI
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram